نمای بیرونی ساختمان

طراحی نمای بیرونی ساختمان - عکس نمای خارجی ساختمان

نمای بیرونی ساختمان

طراحی نمای بیرونی ساختمان - عکس نمای خارجی ساختمان

طراحی مدرن و شیک نمای بیرون خانه های دوبلکس

نمای بیرون خانه ، نمای خارجی ساختمان


نمای بیرونی خانه های دوبلکس

نمای بیرون خانه اگر دارای طراحی مناسب و ایده آل باشد،علاوه بر تاثیر بسیار مثبت در قیمت و ارزش ساختمان بر روی ساکنین ساختمان نیز تاثیرات مثبت فراوانی می گذارد. خانه های ویلایی به علت نوع چینش و حالت کلی آن ها دارای تاثیر پذیری بسیار بیشتری از نمای بیرونی ساختمان نسبت به آپارتمان ها و برج هاست.نمای بیرون خانه


طراحی نمای بیرونی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است, نمای خارجی ساختمان ها می تواند روی ارزش مادی ساختمان تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب انواع نمای ساختمان دوبلکس با طراحی مدرن و زیبا را مشاهده خواهید کرد.


نمای خارجی هر ساختمان دوبلکس تا حدودی نشان دهنده معماری داخلی خانه دوبلکس است از این رو بهتر است در طراحی نمای ساختمان های دوبلکس حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.


مجموعه تصاویر نمای بیرونی ساختمان های جدید و مدرن سال 2016 که دارای اندازه های متوسط و متناسب با معماری ایرانی می باشد. نمای خارجی ساختمان همواره نمادی از دکوراسیون کلی خانه است.


نمای خارجی ساختمان


طراحی جدید نمای بیرون خانه

نمای ساختمان دوبلکس با طراحی مدرن و جدید

در طراحی نمای ساختمان های دوبلکس سطح کمی از نما در اختیار است بنابراین باید در ترکیب متریال ها و مصالح و مواد دقت لازم را به خرج داد. برای طراحی نمای ساختمان دوبلکس معمولا از دو متریال استفاده می شود و برای اینکه نمای دوبلکس یکنواخت به نظر نرسد اغلب طراحان از یک متریال با رنگ متضاد از متریال اصلی استفاده می کنند.


نمای ساختمان دوبلکس


متفاوت ترین طراحی نمای خارجی ساختمان


طراحی مدرن و زیبا

ساختمان های دوبلکس معمولا دارای قاب پنجره های زیادی هستند, اگر قاب پنجره ها به زیبایی طراحی شوند جلوه خاص و باشکوهی را به نمای ساختمان می دهند.

معماری داخلی خانه

نمای بیرونی خانه های دوبلکس

ساختمان های دوبلکس

نمای بیرون خانه

یکی دیگر از مواردی که می تواند روی زیبایی و جذابیت بیشتر نمای خانه دوبلکس تاثیرگذار باشد نورپردازی نمای بیرونی ساختمان دوبلکس است.
برای طراحی نمای دوبلکس می توانید از نماهای شیشه ای استفاده کنید که این نماها می توانند ساختمان های دوبلکس را مدرن و جذاب تر جلوه دهند.

نمای بیرون خانه

توجه به محوطه ای که ساختمان دوبلکس در آن ساخته شده است از مسائل مهمی است که در طراحی نمای ساختمان های دوبلکس باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر محوطه بیرونی ساختمان دوبلکس دارای پوشش گیاهی متنوعی است و با گل های رنگارنگ تزیین شده است بهتر است از طرح های ساده برای طراحی نمای ساختمان استفاده شود و اگر محوطه ساختمان دوبلکس ساده است می توانید از متریال ها و تزیینات بیشتری برای نمای خانه دوبلکس استفاده کنید.

نمای بیرون خانه

در این مطلب عکس های انواع نمای ساختمان دوبلکس با طراحی مدرن و متفاوت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها نمای مدرن و زیبایی را برای ساختمان های دوبلکس طراحی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.