نمای بیرونی ساختمان

طراحی نمای بیرونی ساختمان - عکس نمای خارجی ساختمان

نمای بیرونی ساختمان

طراحی نمای بیرونی ساختمان - عکس نمای خارجی ساختمان

طراحی و اجرای نمای سالن های رستوران و فست فود

نمای رستوران



برای اینکه بتوان در معماری و دکوراسیون طراحی داخلی رستوران موفق عمل کرد ابتدا باید مشخص کرد که در این رستوران اصولا چه منوی غذایی وجود دارد و نام رستوران چه می باشد. آیا رستوران دارای لوگوی خاصی است؟ و چه رنگی به عنوان رنگ مرجع آن می باشد؟ با توجه به تمام موارد فوق می توان تصمیم گرفت که از کجا شروع کرد و می توان امیدوار بود که یک طرح منطقی و بسیار شکیل خلق خواهد شد.عده ای علاقه مند به استفاده از طرح های مدرن در رستوران هستند و گروهی همچنان بروی طرح های سنتی و قدیمی پافشاری می کنند.ما در شرکت خانه دیزاین با کادری مجرب اماده ارائه طرح هایی بی نظیر برای هر دو گروه هستیم و می توانیم آنچه که دقیقا شما در رویاهایتان می پرورانید را به صورت ۱۰۰% واقعی جامه عمل بپوشانیم و در مدتی کوتاه برایتان پیاده سازی نماییم.مثلا اگر به دنبال طرح های قدیمی هستید باید بدانید که در اجزای به کار رفته در آن باید از متریال های کهنه و قدیمی استفاده کرد.نحوه نور پردازی در این حالت باید به صورت موضعی باشد و از لوزامی همچون آجر و چوب در دیزاین آن استفاده کرد.


حتما قبل از اینکه بخواهید طرح اصلی دکوراسیون داخلی رستوران مورد نظر را اجرایی نمایید باید ابتدا به چند فاکتور بسیار مهم توجه لازم را داشته باشید:


۱-نوع غذایی که قرار است در آن محل سرو شود


۲-مکان قرار گیری رستوران


اصولا در طراحی داخلی رستوران باید ابتدا مشخص شود که منوی غذایی که در آن رستوران سرو می شود چیست؟ آیا غذاهای فرنگی و اروپایی می باشد؟ آیا غذاهای آسیای شرق در آن سرو می شود؟ و یا غذاهای اصیل ایرانی ؟ به هر حال با توجه به منوی غذایی می توان خط و مشی کار را مشخص کرد و طراح دقیقا با توجه به این موضوع و الهام گرفتن از آن می تواند خیلی راحت تر و روان تر به ایجاد طرحی موزون و هماهنگ برای محیط شما بپردازد.


طبق آخرین نظر سنجی به عمل آمده از میان مشتریان مشخص شده که رستوران هایی با طرح های شیک و مدرن همیشه اولویت اکثر انها بوده و دوست داشته اند برای یک بار هم که شده تجربه خوردن غذا را در یکی از از این رستوران ها داشته باشند.دقت داشته باشید که محیط و فضای رستوران تماما دیداری است و مشتری از آن لحظه که وارد رستوران شما می شود به تمام در و دیوار محیط خود می نگرد و این بسیار حائز اهمیت است که دیزاین داخلی به چه صورت انجام شده باشد.از سر در ورودی گرفته و تابلوی جلوی درب آن تا تمام جزئیات درون رستوران می تواند تاثیر مستقیم بر جذب مشتری برای شما داشته باشد.


خانه دیزاین با دارا بودن تجربه هایی متفاوت در زمینه طراحی داخلی رستوران می تواند به شما این اطمینان را دهد که قطعا انچه که در ذهن می پرورانید را به صورت کامل و بدون هیچگونه کاستی برایتان طراحی و خلق خواهد کرد. دقیقا هر آنچه که سلیقه شما باشد توسط متخصصین مجرب آرک مایان در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا مدرن و حرفه ای قابل طراحی و ساخت است.


اگر شما می خواهید از چندین منوی خاص و متفاوت در رستوران خود استفاده کنید ما می توانیم در طراحی داخلی که برای محیط شما استفاده می کنیم با توجه به منوهای مختلف وجه تمایز ایجاد نماییم.این یعنی مثلا برای منوهای اروپایی بخشی از رستوران را با توجه به فرهنگ اروپایی پیاده سازی خواهیم کرد و در کنار ان اگر قرار است به منوهایی ایرانی بپردازیم از طراحی اصیل ایرانی و سنتی استفاده خواهیم کرد. در واقع محیط رستوران شما دارای فضاهای تفکیک شده از هم خواهد شد.


21


restaurant-design-582x869


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.